En fedtet adfære

Det regnede fra morgenstunden i dag, og det med cyklen blev sat lidt på standby. Nej Henrik du skal sgu holde dig lidt i gang tænkte jeg. Det er nemlig kun blevet til en enkelt times træning på rullefeltet i onsdags. Jeg har været uoplagt, og stadig døjer jeg med snue. Tror det har sat sig i bihulen eller sådan noget. Jeg kommer dog heller ikke udenom at tankerne ikke kredser så meget om cykling lige pt, men det er vel også okay at gå lidt i stå på denne tid af året så længe man bare røre sig lidt et par gange om ugen.

Nå men vejret klarede jo fint op til middag og jeg fik en aftale i hus med naboen, og vi tog afsted omkring kl 13. Peter mærkede allerede fra start vi skulle tage den med ro, og jeg var helt enig, men hans rolig tempo er sgu ved at være lidt anstrengende 😛 HAHAHA Jeg kan godt mærke du bliver i bedre form Peter, så du bliver sgu en hård følgesvend i løbet af det næste halve års tid.
Grusvejene var mega tunge at køre på i dag pga alt det regn der var kommet i formiddags, og alle singeltracks var meget mudderet, og det var svært at køre. Det påvirker mit mod når cyklen hele tiden skrider under mig uden jeg rigtig kan gøre noget ved det. Pga føret valgte vi at køre uden om de 2 værste tracks omkring godset, men så fik vi jo en god lang bakke i stedet og ca 400 m længere. Jeg følte det flere gange som om der sad en på maven af mig. Det var simpelthen tungt at få luft. Utrolig så hurtig det går ned ad bakke med formkurven.
Vi kom rundt uden styrt, men hold da op hvor var det tæt på mange gange for os begge to. Peter stod nok for de meste spektakulærer nærved styrt 🙂 Han havde problemer med at holde farten ned på stejle nedkørsler, og det var lige ved at få ham til ryge over styret et par gange, men det skete heldigvis ikke, så det var et par godt beskidte herrer der kom hjem og lige delte et par colaer i indkørslen inden den stod på cykelvask og afspuling af det væreste mudder på tøjet, så jeg ikke får ballade med Randi når jeg smider tøjet i vaskemaskinen.

To soldater vendt hjem fra øllerbrødskrigen :P

To soldater vendt hjem fra øllerbrødskrigen 😛

22,86 km
1:36:03
14,27 km/t

Dette indlæg blev udgivet i MTB. Bogmærk permalinket.

2 Responses to En fedtet adfære

1. Allan skriver:

God tur, og ja det går bare hurtig ned ad bakke når man ikke holder det ved lige. Og ja vejene var meget tunge i går, men i kom jo igennem.
    Og så kan man jo tage det værste når man vasker cyklen.

2. Hanne skriver:

Fedt Billede Henrik.

Det der med motivationen kender jeg godt – jeg er selv lidt i dødvande i øjeblikket og kan ikke rigtig tage mig sammen til noget..
    Håber det bliver bedre inden for de næste par uger – ellers mister jeg alt det jeg har gået og trænet op til og så bliver jeg bare endnu mere sur på mig selv.. :)..

Dejligt at se dig så beskidt på din cykel.. :)… det er sådan det skal være når det er sjovest..
    Vi ses
    Hanne :o)

Der er lukket for kommentarer.